loading...
هنردوست
مهندس بازدید : 64 چهارشنبه 17 اسفند 1401 نظرات (0)

تاکامین امسال 60مین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد و نه یک بلکه دو مدل ویژه برای این مناسبت ایجاد شده است. یکی که ما امروز پیش روی خود داریم لمیتید 2022 است و به 350 واحد در سراسر جهان محدود شده است و دیگری با نام '60' فقط 60 واحد خواهد داشت.

اولی حدود 3 هزار دلار/2.5 هزار دلار فروخته خواهد شد در حالی که همکار بزرگترش ترازوها را با قیمت کمتر از 13 هزار دلار/10 هزار دلار راهنمایی می کند! ما در مورد به مقایسه این دو نیست, با این حال, دیدن به عنوان ما حتی چشم بر مدل 60 گذاشته نشده, و بنابراین ما به جای توجه ما در گیم تمرکز 2022 ما در اینجا.

این زمانی بود که تبلیغات در مطبوعات موسیقی از فروشگاه موسیقی ایور میرانتز در رثبون پلیس درست در خیابان اکسفورد لندن ظاهر شد و مارتین را به قیمت حدود 50 دلار به نمایش گذاشت. 

این نویسنده تسلیم شد و هنوز هم صاحب یک نسخه اصلی 1975 تاکامین اف 307 از این دوره است که کیفیت ساخت و لحن از اولین نواختن است. البته, کسانی که واردات اوایل انگلستان در حال حاضر محاوره به عنوان از دوره طرح دعوی در دادگاه شناخته شده به عنوان طولانی قبل از طرح های اصلی تر نیست, عاری از هر گونه کنترل بدهی مشتق شده, شروع به نظر می رسد.

به روز, تاکامین کاملا چند دهه درخشان برخوردار است, ابزار خود را ظاهر می شود در دست بسیاری از بازیکنان برتر از جان بون جووی, گلن فری و گارت بروکس به استیون ویلسون, برونو مریخ و برنت میسون, به نام اما چند. 

ابداعات شامل وانت کولتیوب مشهور و سیستم پیش تقویت کننده, و رسیدن به بیشتر تماس, یکجور دوربین عکاسی 'وانت پالاتیک, عناصر که در سی تی اف جدید شامل-2ن برجسته در اینجا. بیشتر که بعد, در ضمن اجازه دهید نگاهی به در چه چیزی باعث این مدل جشن تیک.

یکی دیگر از اشاره ها به تاریخ تاکامین سبک بدنه شرکت 2022 است. این شکل بدن کلاسیک برای اولین بار در ژاپن در حدود سال 1969 با پی تی 05 ای ظاهر شد و در هر دو این و 60 معرفی شد و به روز شده است تا شامل یک قطعه باشد. 

بدنه خود دارای یک لایه از کوا هاوایی برای پشت و دو طرف گیتار است که دارای یک بالای درخت سیتکا با درجه بالا است که با رنگ قهوه ای طلایی کوا مطابقت دارد و از رنگ تاکامین به عنوان یک رنگ سینا سوخته استفاده می کند. 

نیازی به گفتن نیست, بالا, تماس و دو طرف نگاه فوق العاده, دانه های امضای کوا 3 بعدی سوسو زننده در نور. قسمت بالایی به ویژه قابل توجه است زیرا دانه در اینجا با جلوه ای عالی نشان داده می شود و تریم ماهیچه ای همه چیز را از بین می برد.

تاکامین به ما می گوید که مهاربند زیر بالای سیتکا به طور خاص طراحی شده است تا بهترین طیف صدا را به نمایش بگذارد – میانه ها و سه برابر – از یک ساز کوچک بدن و ما در حال صحبت کردن در مورد ابعاد کاملا تر و تمیز در اینجا هستیم که حداکثر عرض کمتری فقط 370 میلی متر (14.5 اینچ) است.

گردن لمیتید 2022 از چوب ماهون با یک تخته سیاه رنگ است که دارای یک نشانگر الماس ویژه در 12 فرت است که یکی دیگر از نوک کلاه به 60 سالگرد تاکامین است. تیونرها به سبک گوتوه گروور به رنگ برنجی به نظر می رسند و 20 فرت کاملا نشسته از نظر ابعاد متوسط کم مشخصات هستند.

کیفیت ساخت عملا بی عیب و نقص است در سراسر, به عنوان شما ممکن است از یک نسخه محدود انتظار, و ما نمی توانیم صبر کنید تا بشنوید چه گیتار برای تلفن های موبایل مانند. اما قبل از اینکه ما سرمایه گذاری بیشتر, چند کلمه در مورد سیستم وانت سی تی اف-2ن به خصوص توسعه یافته.

احساس و صداها

برگرداندن شرکت 2022 در دستان ما یک عامل احساس خوب اولیه را نشان می دهد. پایان ابریشمی صاف است, بدن کوچکتر راحت به نشستن و یا ایستاده با-و ما توجه داشته باشید بازی نکرده است. گردن شکل ج سخاوتمندانه است, به اندازه کافی دلپذیری به احساس قابل توجهی اما در حال سقوط به مراتب کمتر از هر چیزی که می تواند به عنوان 'باشگاه'توصیف. 

عرض مهره کمتر از 43 میلی متر توسط نوازندگانی که به ابعاد گردن گیتار الکتریک عادت کرده اند مورد استقبال قرار می گیرد اما احتمالا باعث اخم در بین انگشت شناسانی می شود که در این انتهای تخته فرت چند میلی متر اضافی می خواهند تا توانایی های ژیمناستیک بیشتری داشته باشند.

از نظر صدا لمیتید 2022 ساز خاصی با صدای بلند نیست زیرا به طور پویا خود را غرق نمی کند یا فرار نمی کند. بجای, ما پیدا کردن یک صدای بسیار کنترل شده با باس و وسط در نسبت با یکدیگر و سه برابر کردن به خصوص شیرین. 

شایان ذکر است که این شیرینی – و در این صورت حفظ می شود – در سراسر تخته فرت وجود دارد و نه فقط در انتهای وتر کمپ فایر. پس هر کاری که تاکامین در شکل دادن به تقویت گیتار انجام داده قطعا تاثیر مثبتی روی کل صدا داشته است.

دشوار است که بگوییم حضور کوا چقدر بر صدای گیتار تاثیر می گذارد زیرا این یک لمینت است نه جامد. این یک مانع نیست, البته, به دلیل برخی از سازندگان – تا و از جمله سطح بوتیک – اصرار دارند که پشت روکش و دو طرف می دهد یک پایه محکم تر برای ارتعاش همه مهم از بالای ابزار.

مشخصات

قیمت: 2 2,999 / 2 2,450 (با مورد نیمه سخت)
منبع: ژاپن
تایپ کنید: برش کنسرت
بالا: صنوبر سیتکا جامد
پشت / طرف: کوا چند لایه
حداکثر عمق لبه: 97 میلیمتر
حداکثر عرض بدن: 370 میلیمتر
گردن: چوب ماهون
طول مقیاس: 644 میلی متر (25.35")
تونر: لوگو تاکامین گوتو
مهره / عرض: استخوان / 42.67 میلی متر
انگشت: سیاه پوست 
فرت: 20
پل/فاصله: سیاه پوست/53 میلی متر
برق: سی تی اف-2 نیوتن وات / حجم, سه برابر کردن و باس کنترل به علاوه شکاف فیلتر و تیونر
وزن (کیلوگرم / پوند): 1.97/4.34
گزینه ها: هیچ

Verdict

نیازی به گفتن نیست, هر گیتار است که به هیچ وجه محدود و یا یک مدل خاص است که عمدتا در بازار جمع هدف. اما در این مورد, هاردکور است که شاید رفتن به تعقیب پس از مدل 60 با تجهیزات کمیاب تر و بسیار محدود تر توزیع 60 واحد در سراسر جهان.

با این مدل تاکامین الماس واقعی در بستر در قالب نقطه در 'من' در لوگوی تاکامین شامل فقط به شما ایده چگونه لوکس قرار ملاقات در پیشنهاد وجود دارد.

اما شرکت ما 2022 یک چهارم قیمت پسر عموی برجسته خود است و نمایانگر یک ساز بسیار خوش ساخت و با صدای خوب است و کلکسیونی بودن عاملی در بالا است.

برچسب ها بررسی گیتار ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگ تخصصی هنر و موسیقی و صنایع دستی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 666
  • بازدید کلی : 1,914